Все більше компаній віддають закупівлі на аутсорсинг

Очікується, що до 2027 року в рамках моделі закупівель на основі зовнішнього підряду, яка поєднує в собі технологію, персонал і експертні знання для управління деякими або всіма закупівельними функціями організації, закупівлі як послуга зростуть до 4,74 мільярда доларів США (в порівнянні з 3,14 мільярда доларів США в минулому році), згідно з новим звітом The Insight Partners.

ЗАКУПКА ЯК СЕРВІС РИНОК ЗВІТ

Подібно програмному забезпеченню як послуги (SaaS), закупівлі є хмарної технологією, яка використовується для управління конкретними функціями - в даному випадку, послугами зі закупівель. Пропозиції по закупкам на основі надання послуг надають підтримку кінцевим користувачам, вибираючи категорії для залучення і розподілу експертів категорії для управління закупівлями для цих категорій. Технологія займається пошуком постачальників і закупівлями, відстеженням платежів і закупівель, а також тристороннім підбором, з тим щоб користувачі платили тільки за те, що вони отримують.

За даними Marketsandmarkets, виробництво є найбільшим споживачем послуг по закупкам в даний момент. «Зростаюча глобальна конкуренція і зростаючий споживчий попит змушують компанії відрізнятися від своїх конкурентів», - заявляє дослідницька фірма.

«Виробничі компанії повинні забезпечувати вищу якість при більш низьких цінах, нові функції і скорочення термінів виробництва при збереженні присутності на ринку і ефективному управлінні витратами. В результаті [вони] поступово впроваджують аутсорсинг закупівель та технологічні рішення, які дозволяють їм оптимізувати свої виробничі процеси і добитися значної економії коштів».

Збільшення темпів зростання в майбутньому

У доповіді The Insight Partners висвітлюються як рушійні сили ринку, так і чинники, що стримують його розвиток. Вони відзначають Accenture, CAPGEMINI SE, Corbus, LLC, Genpact Ltd, GEP, HCL Technologies, IBM Corporation, Infosys Ltd, Wipro Limited і WNS (Holdings) Limited як деяких з провідних гравців в сфері закупівель як послуги. "Очікується, що протягом прогнозованого періоду на глобальному ринку послуг із закупівель буде спостерігатися вражаюче зростання", - пишуть вони.

"Зростаючий попит з боку підприємств на раціоналізацію закупівельних процесів і позитивний вплив процесу аутсорсингу бізнес операцій (BPO) на аутсорсинг закупівель є основними факторами, що визначають глобальний ринок послуг зі закупівель", - додає дослідницька фірма. "Крім того, очікується, що протягом прогнозованого періоду попит буде також визначатися великими ініціативами в області технологічного розвитку, що робляться низкою провідних компаній."

Для чого потрібні закупівлі як послуга?

Закупівлі як послуга допомагають компаніям зрозуміти, на що вони витрачають гроші, визначити потенційну економію, вибрати категорії для пошуку постачальників і призначити експертів за категоріями для управління закупівлями цих категорій. Це також полегшує організаціям управління стратегічними закупівлями відповідно до системи контролю за закупівлями. Це особливо актуально для невеликих і середніх організацій, які не можуть дозволити собі найняти свої власні департаменти по закупкам.

«Закупівлі як послуга засновані на технології, що дозволяє здійснювати пошук і закупівлі, відстежувати покупки і платежі, а також здійснювати тристоронню узгодження, щоб переконатися, що ви платите тільки за те, що отримуєте, і що ви отримуєте все, що передбачалося, до встановленого часу », - додає PurchaseControl.

PurchaseControl.

Ця технологія також допомагає компаніям дотримуватися свого роду підходу «зроби і забудь» до технології закупівель, знаючи, що постачальник буде підтримувати цю технологію в актуальному стані і нарощувати в міру зростання компанії. "Закупівлі як діяльність продовжують рости, але тільки великі організації можуть дозволити собі вкладати кошти в усі можливості закупівель", - продовжує PurchaseControl. "Керівники малих підприємств матимуть доступ до цільової технології та експертних знань за доступними цінами, з тим щоб вони могли обґрунтувати свої інвестиції."

Позбавлення від паперу і книг обліку

Для компаній, які як і раніше використовують паперові процеси і книги бухгалтерського обліку для здійснення своєї закупівельної діяльності, закупівлі як послуга надають структуру технічної підтримки, яка їм необхідна для переходу в цифрову епоху.

"Закупівельна діяльність не повинна бути пов'язана з використанням паперових тактичних процедур. Вони повинні користуватися можливістю виконувати цінну стратегічну роботу, яка безпосередньо відповідає широким бізнес-цілям", - зазначає SourceOne. "Автоматизуючи і оптимізуючи процеси протягом усього циклу закупівель, закупівлі як послуга дозволяють підприємствам бачити загальну картину і розвивати свій підхід до закупівель".

Тип статті:
Переклад
0
1947
RSS
Немає коментарів. Ваш буде першим!
Завантаження...